مرحوم آیت الله تهرانی یکی از نقاط قوت انقلاب اسلامی بودند/ ایشان همواره  مورد تکریم مقام معظم رهبری قرار داشتندعضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مرحوم آیت الله تهرانی ارادت ویژه‌ای به امام خمینی داشتند و پایگاه قوی ایشان میان مردم به عنوان یکی از نقاط قوت انقلاب اسلامی تلقی می‌شد.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره شخصیت شیخ مرتضی تهرانی که یکی از اساتید برجسته اخلاق و مجتهدان معاصر بودند، اظهار کرد: آیت الله تهرانی یکی از اوتاد زمانه بودند که همواره  مورد تکریم مقام معظم رهبری قرار داشتند و همه عالمان تهران و حوزه علمیه قم برای شخصیت علمی و برجسته این بزرگوار احترام ویژه‌ای قائل بودند.

وی افزود: به حق است که بگوییم وجود مبارک ایشان برکت عظیمی برای مردم به حساب می‌آمد چرا که او علاوه بر آشنایی به مبانی فقه و اصول و دروس حوزوی به عنوان یک عارف و معلم اخلاق مطرح بود.

سلیمانی تصریح کرد: از خدا می خواهم که خلأها و شکاف‌های ایجاد شده به واسطه رحلت چنین افراد ارزشمندی به نوعی جبران شود تا مردم بتوانند ارتباط دینی و اعتقادی خود را با چنین علمای برجسته‌ای حفظ کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: انقلاب ما ریشه در اعتقاد مردم و روحانیت داشته و آیت الله تهرانی حلقه اتصال قدرتمند میان مردم و انقلاب اسلامی بودند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرحوم آیت الله تهرانی ارادت ویژه‌ای به امام خمینی داشتند و پایگاه قوی ایشان میان مردم به عنوان یکی از نقاط قوت انقلاب اسلامی تلقی می‌شد به همین دلیل بنده رحلت ایشان را به جامعه شیعه و علی الخصوص مقام معظم رهبری تسلیت می‌گویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار